ورود 5 فرآورده جدید به بازار فناوری
نوشته شده توسط : ساحل

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ از پیتزاهای پرنده الی ساعت جایگزین موبایل
دنیای فناوری در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود، در این اخبار، معرفی فناوری های جدید بیش از هر تازه دیگری خویش را نشانه می داد.
در این هفته تکنولوژی های برتر معرفی شده اند:
Nikon D810
چندی پیش محصولات D800 و D810 از کارخانه نیکون وارد بازار شده بودند که در روزهای ماضی خبر تولید دوربین جدیدی با اسم Nikon D810 منتشر شد که حداقل تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد. همانطور که از اسم این فرآورده برمی آید، باید تغییرات عمده ای در این محصول نسبت به دیگر دوربین ها صورت گرفته باشد. از خاصیت های بی همتا این دوربین می توان به FX CMOS 36 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 

دامنه حساسیت این دوربین که از ایزوی 64 ابتدا شده الی 12800 ادامه یافته و الی 51200 نیز قابل افزایش است. قابلیت هایی همانند عکاسی پیاپی سریع و سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای نیز از آنگونه خاصیت های این دوربین است. دو قابلیت عکاسی متوالی سریع تر و سیستم فوکوس اتوماتیک 51 نقطه ای نیز از دسته خاصیت های مشترک این دروبین با دوربین D4s است که به عکاس اجازه می دهد تا 5 فریم در ثانیه با کیفیت حداکثری یا 7 فریم در ثانیه با کیفیت 15 مگاپیکسلی گرفته شود.


ساعت G Watch
مدتی است که کارخانه هایی مشابه اپل و سامسونگ به ساخت ساعت های مچی با قابلیت های جدا روی آورده اند. ال جی نیز کوشش کرد از این غافله باز نماند و از ساعت جدیدش رونمایی کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند


این ساعت هوشمند به سیستم‌ عامل اندروید برای تکنولوژی‌های پوشیدنی یعنی Android Wear مجهز است. این ساعت جدید، سیم کارت خور بوده و در برابر آب نیز ثابت است. گفتنی است، ال جی در ساخت این ساعت با گوگل همکاری داشته است.


سیستم اندروید گوگل در ماشین
گوگل، از ابتدا پروژه جدیدی مبنی بر نصب سیستم اندروید در ماشین با اسم "اندروید اتو" خبر داده است. این سیستم جدید میانی تلفن هوشمند و اتومبیل وابستگی پایدار می کند. صفحه نمایش درون اتومبیل مثل صفحه نمایش تلفن هوشمند بوده و بسیاری از تکاپو هایی که با این تلفن های هوشمند سپریدن می شود با این سیستم هم ممکن خواهد بود.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 

تحویل پیتزا با هواپیمای بدون سرنشین
تولید درونمایه برای شبکه ‌های اجتماعی  یک شرکت روسیه ای پیتزاهای خود را با کمک هواپیمای بدون سرنشین تحویل می دهد. این هواپیمای جدید "کوپتر اکسپرس " نام داشته و نخستین پرواز کامیابی آمیز خود را در هفته بازپسین تجربه کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند


دریافت اطلاعات جوی از راه لامپ های هوشمند
از این بعد با نصب لامپ های هوشمندی می طاقت اطلاعات جوی از قبیل: سرما، گرما، وزش باد، اندازه گیری دمای هوا، باران، باد و غیره را به سادگی و از طریق تلفن به اتفاق در کمر بستن داشت. این لامپ ها به سنسور و همینگونه حسگرهایی مجهز هستند که قابلیت اندازه گیری کیفیت هوا، شدت نور، دما، گرما، سرما، باران ، باد و غیره را برخوردار هستند. شهروندان می توانند اطلاعات جوی ارسال شده از لامپ های هوشمند را بر روی تبلت ، لب تاپ یا حتی تلفن های به اتفاق خویش تماشا کنند.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: